En pärs över.. nu blir det att ta tag i nästa steg

pju! Klarade den jäkla praktiska tentan! Jag var dundernervös genom hela, men det kändes ändå bättre än vad jag trodde. Sen fick jag påbackning på saker som jag redan är medveten om.

Nu är det kompletteringen på C-uppsatsen som är nästa huvudbry. Men där är vi iaf två stycken som skriver. Där står jag inte ensam.

Ett annat orosmoment är dock att det börjar göra ont. Det kan inte fortsätta på det här viset längre. Måste ta tag i det. Nästa gång. Nästa gång ska jag ta tag i det. Det är vad jag tänker varje gång, men jag undviker det hela tiden. Men nästa gång. För nu är det jobbigt. Nu gör det ont.

Imorgon blir det utgång iaf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0