...

Det känns som om mitt liv går på repeat. Jag är på samma ställe som förra året, även om händelserna utspelat sig lite annorlunda den här gången så har det slutat på samma sätt. Igen. Våren är inte min årstid när det kommer till relationer. Jag får vänta och hoppas på hösten helt enkelt!

Skolan går sådär. Jaq är så omotiverad så jag orkar inte tag i det som måste tas tag i.

Ska träffa vännerna och parta lite i helgen. Bra det. Komma bort. Tänka på annat. Vara glad. Hej och välkommen världen, Emmelie vill vara social!
Jag är så uttråkad hela tiden. En trist hemtenta gör det inte lättare direkt. Stress över allt annat skolarbete gör det inte lättare.
Men Jossan lyser upp mina kvällar i alla fall! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0