Minisemester

Ja, det kan man väl säga att jag har nu ;p Hade en muntlig examination idag och det är bara en liten individuell del kvar som jag kommer skriva klart imon! Så nu är jag ledig från skolan fram tills på måndag^^, Jag klarade också Omtentan =)
Jag var på gymmet idag för första gången på typ fyra år, haha.. jag är gutt otränad men nu ska det bli ändring på det ;P
I helgen var jag på Kalmar humorgala med lillebror :) Och efter det blev det utgång med söta Jojjo <3 ..
Nästa helg blir det att gå på "En mor till salu" med min kära mor! På kvällen tror jag att det blir blomstermåla ;p
Ja, jag hade mycket att skrivan när jag loggade in på bloggen, men det försvann^^,
så... Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0