6 Mars

Grattis lillkillen som fyller 1 år idag =) Tänk att jag var med när du föddes, så söt och rund och go!! Jag hoppas ni har en bra dag :)

Idag är jag inte ett dugg bakis.. men jag drack och andra sidan inte särskilt mkt igår^^,
Igår var det roligt, det slutade med att vi hamnade på Sandra där Clabbe var dj.. inte så mkt folk men det var kul ändå! Jag och Kajsa bor på samma gata så vi tog sällskap hem :) Vilket var bra då det var några jobbiga typer på vägen :P  

Tack för en trevlig kväll tjejer =)
Idag har jag inte gjort ett skit, har bara tagit det lugnt och tittat på tv.. Har också kollat på mobiler, och jag velar just nu mellan två stycken.. tänkte ta min cykel och cykla bort till netonnet imorgon och se om jag kan se mobilerna på riktigt, och kanske få lite råd av vilken av de som är bäst.. De kostar ungefär lika mycket så det är inget problem.. Men det är svårt, när jag köpte den jag har nu var det så självklart att det var den jag ville ha. :P Men eftersom den har gjort sitt nu har jag inte något annat val än att skaffa mig en ny^^
Nä, nu ska jag fortsätta att göra ingenting :P haha
puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0