On my way to.... Västervik

Ja, jag sitter på bussen påväg till västervik. Ska nämligen ha min praktikplats på sjukhuset där. Själva praktiken ska bli kul, men det hade ju varit skönare om jag hade kunnat vara kvar hemma i min lägenhet i Kalmar :P
Det har hänt så mycket just nu..
Hade ett allvarligt samtal i fredags som slutade med Paus. Vi får se hur det utvecklar sig, måste ha lite tid att reda ut mig själv på känner jag.
Förra veckan var det bonnafest i blomstermåla, med Carrooouw, Victor och Jojjo. Det var faktiskt väldigt rolig^^, Träffade en massa folk som man inte sett på ett tag, inkluderat exet. 

Jag och Jojjo hamnade efteråt på efterfest med några väldigt trevliga människor :P Somnade nog vid sextiden och vaknade första gången vid nio.. Min pappa hade 50-årskalas med släkten på eftermiddagen. Jag var trött och en aning bakis :P

Satt också och skrev en fettenta i fredags, som gick bättre än förväntat men jag har inte klarat den då jag inte har orkat plugga särskilt mkt på den :P Men tacka för att det finns omtentor^^,
Har blivit kär i "Love the way you lie" med Eminem feat Rihanna (ja, jag vet att jag är sen :P)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0