jobb

Har gått bredvid i två nätter nu och har inatt kvar sen är jag ledig i en och halv vecka ungefär, sen börjar det på riktigt.. Det kommer nog gå bra bara jag får upp mitt självförtroende lite^^, Jag vet ju att jag klarar av det, men det är nytt och ovant liksom.. sen när jag väl börjar jobba på riktigt så kommer det nog gå bättre.. 
Jag kommer nog trivas med att jobba natt iaf, det har gått bra de här nätterna iaf och sen så kan jag faktiskt sova om dagarna, det var jag lite orolig över att jag inte skulle kunna...
Jag vill åka någonstans i sommar, över en helg eller så. Det behöver liksom inte var så långt.. Ngn som har lust att följa med och vet vad man kan hitta på? :P
jadu, finns inte så mkt mer att säga just nu ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0