100130

Bara helgen kvar av Januari, tiden går hemskt fort.

Jag satt och tittade på "Remember me"-trailern igår och jag bara älskar en av dialogerna i den! Det är anledningen till att jag vill se den, innan var jag inte så sugen^^,

"- You know you can't smoke in here"
"- Why do you have an ashtray?"
"- It's a bowl - it completes the room.."
"- I guess it was just here to tease me!"

Haha, sådan humor har jag ^^ ,

Ska nog hemåt idag, men mamma och pappa behöver komma hit först och hjälpa mig att fylla på oljan i bilen då min oljelampa lyser.

Förra lördag var riktigt kul :) Men nu är det skolan som gäller, mycket som sagt. Blir förvirrad jag bara tänker på det^^

Jaja, har inte så mkt mer på hjärtat just nu!
Puss hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0