090924, jag har fått rosa hår!

Eller inte helt och hållet, det skiftar numera mellan en fin blond färg precis som jag vill ha det, men även oranget och som sagt rosa! Inte jättemycket men tillräckligt mycket för att det ska synas. Det där silverschampot hade inte direkt den effekt jag hade väntat mig! Hmpf, vad göra? :P

Vi blev klara med studieuppgift 3 idag, vi satt i bibiloteket efter seminariet och vi blev klara exakt klockan 18 och vid den tidpunkten var alla väldigt trötta :p

Men nu har jag helg, och inga lektioner nästa vecka förutom ett seminarie.... och tenta såklart :P

Jag insåg igår på föreläsningen att det bara var en vecka kvar... sen att jag blev utelåst den sista kvarten eller av den där föreläsningen är en annan femma:p typiskt mig också!


Sömn! Sovmorgon! Härligt :) haha, appropå något annat :P

Jaha, sitter just nu och tittar på How I met your mother. Ska fortsätta med det tänkte jag innan jag går och lägger mig bredvid älsklingen som ligger och sover redan^^ ,

Puss hej

Kommentarer
Postat av: Johan

Hej. Jag bor i Ulricehamn, och ett par mil härifrån finns ett samhälle som heter Trädet. Är inte det lite roligt? =)



Johan

2009-10-02 @ 17:53:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0