090917

Fy, det går inte bra för mig.

Hade seminarium för första gången idag. Gick bra för gruppen, men jag var väl lite vilsen :P
Och studieuppgift två går åt h*****e rent ut sagt. Har skrivit ytterst lite. Men om ska försöka skriva mer men sen om jag inte kommer på ngt mer så får jag skicka in det som det är helt enkelt.
Imorgon ska vi nämligen skriva på gruppdelen, vi måste även blir klara då den ska vara inne senast klockan 9.00 på måndag, och det är nog ingen som vill sitta med det i helgen.

Jag vill bara att den här kursen ska ta slut. NU. Det här är inget för mig, filosofi och forskningsskit.
Lärarna utgår ifrån att alla vill bli forskare.. vilket är väldigt dumt eftersom majoriteten antagligen inte vill bli det.

Jaja, det ska bli skönt med helg i alla fall. Sen är det bara två veckor kvar innan tentan. Sen är kursen slut. Det kommer såklart att återkomma, men förhoppningsvis börjar vi med ngt roligare efter det.
men jag har sagt att om jag inte klarar den här första tentan så hoppar jag av. Inte just för att jag inte tror att jag inte skulle klara den ngn gång utan att jag har satt upp ett mål. Då jag är osäker på om detta är vad jag vill. Och det blir nästan värre varje dag =/ Inte bra detta.  . .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0