090907 - Skolans första riktiga dag

Det gick bra, kände igen det lite.

Det känns bättre idag än det har gjort den senaste veckan! Skönt, men jag vet inte riktigt vad det är som har gjort att det känns så. Kanske för att jag bestämt mig för att om den första uppgiften och det inte går bra för min del så är det här inget för mig!

Igår flög det in en stor geting i lägenheten, och den försvann då Johan missade den en gång.. (inte en bålgeting men ändå större än en vanlig). Tänkte inte på det så mkt mer sen, men idag hittade jag den. Jag klev på den när jag stod och diskade  =/ aj, jag har ont nu och det är svullet och dant. Kan inte sträcka ut stortån riktigt :P

Vi var vid högskolebiblioteket på lektion idag, och efter att vi hade ätit gick jag och Sofia (En klasskompis) tillbaka och skulle låna böckerna och läsa igenom dem. Men då var de upptagna så vi satt bara och pratade i över en timme innan vi gav upp och åkte hem:P Men när vi slutar imon ska vi dit igen och jobba. Varken jag eller Sofia har nämligen fått hem böckerna ännu. Frustrerande.

Nä, nu ska jag läsa lite (och tycka lite synd om mig själv ;P)

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0