090902,090903 ingen bra dag

jag kan inte sova, men jag borde göra det då jag ska till skolan imorgon...

Jag är inte ett dugg trött. vet inte vad jag ska göra åt det.
har ångest just nu. har haft hela dagen i princip. jag gillar inte det här sinnestillståndet. inte alls. verkligen inte.

det var ett tag sen jag mådde såhär. länge sen. typ två år sedan eller något. då jag verkligen kände så här. visst, lite ångest av och till har jag alltid haft. men inte så här mycket och så här länge.
Jag vet inte vad jag ska göra åt  det. försöker tänka på annat, men det funkar inte så länge. försöker sysselsätta mig. det fungerar inte heller. det är nog därför jag inte kan sova. då blir det bara svårare att undvika. enda gången idag då jag inte kände den här känslan var när jag var ute och gick. självterapi tro? vem vet.

jag mår inte bra helt enkelt

Kommentarer
Postat av: Jojjo

Men gumman, skit i de om de inte gör dig glad! De är inte så här de ska kännas, bättre att vänta även om de betyder att man inte gör nånting alls.. Du kommer känna dig mycket säkrare sen. Vi har ingen i hela klassen som gått direkt från gymnasiet, för ingen verkar ha vetat va dom ville då. Ring om du behöver prata <3

2009-09-04 @ 01:24:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0