090902

Idag har sov jag till tjugo i tolv.. så den här dagen har bara svischat förbi mig :P Ska gå ut med Melker nu tänkte jag! Och måste bara säga att han är så otroligt duktig, han har inte sagt ett pip när jag tvättar och trycker och håller på med bitsåret! Han är världens bästa vovve <3 Jag älskar dig Melker <3

Imorgon kommer mina föräldrar hem, det blir Anton som hämtar dem då jag måste in till stan när jag slutar skolan och köpa böckerna som vi behöver ha till nästa vecka, vet bara två , men jag vet att det var en till som vi behövde nu till första delen men jag kommer inte ihåg vad den heter så det måste jag ta reda på. Det var en massa andra böcker som var Obligatoriska också, men jag tänker inte köpa alla dem, får försöka ta reda på vilka som är de viktigaste och som vi kanske kommer använda fler gånger. De andra kan man kanske låna på biblioteket? :p Böckerna i sig ger mig huvudvärk.
Jag är fortfarande tveksam över om detta är vad jag vill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0