wohoo! 091104

Nu har vi biljetter till premiären för New Moon (midnattsvisningen)!

Carro ringde och sa att de hade släppts så jag bokade fem biljetter till oss :) jag är så glad! =D

I och för sig blev det inte dubbelvisningen då de visar twilight innan, men det spelar inte så stor roll då jag har filmen hemma, det är ju bara att sätta sig och titta på den innan man åker in till bion :)

Jag har nog inte gått på någon premiär innan, så det blir något nytt också!

Har väntat på premiären i evigheter... Ja, jag är en riktig sucker för The Twilight Saga! ;)
Har läst böckerna tre gånger, plus en gång på engelska :) haha,,


Ja, nu har jag inga lektioner förrän på tisdag nästa vecka... tänkte börja med examinationen nu då vi behöver vara i stort sett klara nästa torsdag :P


Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0