Tågresa

Jag sitter på tåget till Linköping! Har åkt i snart en timme, och ska vara framme kvart i två! Jag sitter inte på min egna plats, eftersom jag ville sitta i den varmaste delen av tåget^^ haha, men om det skulle komma ngn har jag iaf någonstans att ta vägen :P

Internetet fungerar faktiskt (!) men det går jäkligt segt, så att säga. Men det funkar ett tag till förhoppningsvis. Jag har med mig en bok också, men tyvärr ingen musik då min iPod är urladdad för tillfället...

Ska bli väldigt kul att se hur Jojjo bor :) Har aldrig varit i Linköping innan. Det blir såklart roligt att träffa Jojjo själv också ;) =)

Arbetet igår gick bra, men vi blev inte klara.. Vi har iaf hunnit klart över hälften. Har läst igenom den delen vi inte hann gå igenom igår och det är lite som behöver ändras, mest småord och referenser som inte är som de ska bara^^, ska bli skönt att få det inlämnat och avklarat!

Hmmm, jag försöker klura ut var jag håller hus någonstans, men jag är ingen aning :P Jag ser några hus och ängar, det är allt :P

Jag kanske uppdaterar när jag är framme senare i eftermiddag!

Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0