Not much time left!

Nu är det inte länge kvar innan jag ska på bio! New moon, here I come ;) haha:P

Har varit på min VFU i två dagar nu, och jag tror att jag kommer trivas faktist, när jag har kommit in i det lite mer . Idag och imorgon är jag ledig. Det jobbiga är att jag börjar klockan 7.00 på fredag, och jag kommer antagligen inte komma hem från bion förrän runt klockan 03.00 ungefär :P Så jag har tre timmars sömn den natten, det blir härligt det ;) Men det är nog värt det :)

Sitter och läser lite nu!

Kan ju berätta vad jag och Jojjo gjorde på söndagen innan jag åkte hem också, vi var ute vid något köpcenter där jag handlade mest smågrejer, en ny bok av Marian Keyes. Men det fick bli på engelska då den antagligen inte finns ute på svenska ännu! Sen köpte jag bland annat också ett par duntofflor så dem har jag traskat runt med här hemma :)

Jadu, inte så mkt mer att säga för tillfället!

så - Puss hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0