Linköping och Johanna!

Just nu ligger jag och Jojjo i sängen med täcke, dator och FarmVille! Haha. Vi har precis sett klart den andra av de tre filmer vi hyrde tidigare idag! The proposal och Natt på museet 2.

Vi var ute igår! Det var kul, men vi åkte hem rätt tidigt, vid halv två tror jag bussen gick , sen sjöng vi singstar en stund med en av henned korridorvänner! Jag tror vi gick och la oss runt halv fem och det gjorde att vi inte pallrade oss upp ur sängen förrän vid halv ett! =/ :P Men ändå är jag trött nu... hmmm.... kan bero på all chips och godis också! Jag har aldrig någonsin köpt en sådan stor godispåse förrut :P haha

Jaja, ska se om vi orkar röra på oss eller om det blir att vi sätter på den tredje filmen också! :)

Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0