Långhelg...

Jag har haft en väldigt lång helg, en fem dagars långhelg rättare sagt! Riktigt skönt, i och för sig har jag haft hemtentan att tänka på men iaf.

Imorgon , onsdag och torsdag blir det iaf skolan! Sen åker jag till Linköping på fredag :) Ska hälsa på Jojjo, det ska bli kul!

Nästa vecka ska jag ut på praktik, eller VFU som det heter :P Inom hemtjänsten och det håller i sig i tre veckor sen är det muntlig examination och någon annan grej och en studieuppgift. Sen är kursen slut! Då är det psykologi som gäller innan det är en ny termin som gäller. Hoppas den blir roligare än denna, då jag tycker att den här terminen har varit mindre rolig.

Ja, det händer inte så mkt alls i mitt liv. Men det är ju nästan bara en vecka kvar tills jag ska på New moon! Just nu önskar jag att jag varit en känd bloggare så hade jag kanske fått chansen att se förhandsvisningen i sthlm den sjuttonde istället :P haha.. drömma kan man :P

Inte så mkt mer att skriva för tillfället.. blir nog att spela lite UNO! (Unoooooooo!) :P

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Roligt att du åker till grannstaden. :P

2009-11-10 @ 12:22:54
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0