Konstiga drömmar...

Jag ska snart åka till skolan, men tänkte skriva lite snabbt här.

Jag hade de konstigaste av drömmar inatt. Den sista jag hade innan jag vaknade helt och gick upp kan jag inte ens förklara, den var så knäpp och obehaglig =/ Men innan dess drömde jag att jag missade tåget till Linköping på fredags^^ haha, brukar ha såna drömmar när jag ska iväg och inte riktigt vet exakt vart jag ska ta vägen.. Just nu är det att jag inte vet vilket spår jag ska gå på vid tågstationen i b-måla! :P

 

Vi ska ha en föreläsning om genusperspektiv i skolan idag och sen ska jag hem och bli färdig med min del av hemtentan, då vi ska ses i gruppen imorgon!

Nä, men nu måste jag gå så att Martin slipper stå ute och vänta på mig!


Kommentarer
Postat av: Jojjo

Haha, dom har ju en ny och fin tavla på stationen i B-måla, så du kan säkert läsa där ^^ Annars brukar de flesta tåg åt det här hållet gå från spåret längst bort tror jag. Fattar inte alls varför B-måla skulle behöva 2 tågspår :S

2009-11-11 @ 19:39:45
Postat av: Trädet svarar

Haha, okej :) Nä, jag förstår inte det heller faktiskt! Dumt dumt, det gör mig ju bara förvirrad^^

2009-11-12 @ 10:21:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0