I (Really) can't wait!

I know, I know... Jag skrev för bara fyra timmar sen att jag ska på New Moon! Men nu har jag pratat med Carro och besämt hur kvällen kommer att se ut.. och den kommer att se ut som så att vi (jag, johan och Anton) ska till Bjerk där Carro är redan och laga mat och titta på Twilight vid halv åtta tiden :) Sen åker vi in till bion tillsammans!

Nu är bara frågan om jag hittar till Bjerk! Haha, jag vet på ett ungefär tror jag men är långt ifrån säker på hur man kommer till hans byggnad.. hmm, ja ja det löser sig nog.. Om inte annat får man köra några varv eller ringa och be om hjälp.. Haha ! :p

Kommentarer
Postat av: Carro

Haha, du hittar säkert :'D JAG LÄNGTAR! (Både efter dig och filmen ;P)

2009-11-18 @ 22:20:07
URL: http://carrooouw.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0