!!!

New Moon var bra! :) Jag är så glad att vi gick på premiären! Men det dumma är att jag inte riktigt kommer ihåg allt, så jag ska nog försöka få med Carro och titta på den en gång till, haha^^,
Nä, men vill se den igen... NU.... :P

Jag kom hem från praktiken för snart en timme sen ungefär.. Började ju klockan 7, och vi kom ´hem vid fem över tre eller ngt... så jag somnade nog inte förrän mellan halv fyra, fyra.. Härligt... Men det var faktiskt inte så svårt att kliva upp vid sex. Inte alls. Men just nu är jag seg i hela kroppen.. inte sömnig så jag bara vill gå och lägga mig, utan slut i kroppen liksom :P

Johan är inte hemma och jag vet inte riktigt var han håller hus :P och inte orkar jag ringa heller.. haha, jaja han kommer väl framöver =)

Nä, nu ska jag kolla mailen och sådär!

Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0