Besatt? .. Vem?.. Jag?... Nä?!.... New moon, igen!

Haha, jag ska på New Moon på Måndag igen tillsammans med Carro! :P
Det är ju 11-års gräns nu, och det är väl lugnt så länge fjortisarna håller tyst :P
     Ja, Robert Pattinson är sjukt snygg (Taylor Lautner är inte fy skam han heller :P) , men om jag hör skrik varje gång han är med i scen så kommer jag bli galen! :P Lägg ner, han hör er inte liksom^^

Har jobbat idag också, men jag slutade vid 14.. jag är rätt trött nu så jag ser fram emot att kunna sova länge imon :P hehe..

Jadu, har egentligen inte så mkt mer att säga.

Har fortfarane "Possibility .- Lykke li" på huvudet, vilket jag haft i typ tre veckor nu :P haha .... just so you know ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0