Wohoo! :)

Jag fick MVG på mitt historia-prov! Det var länge sen jag var så glad över ett provresultat :D jag är glad, glad, GLAD =D

Sitter hemma nu, hade utvärdering på svenskan vilket gick okej.. men vi fick också en uppgift om ondska till etiken .. typiskt jag trodde bara vi hade en bokanalys kvar.. hmm.. sen på organisation och ledarskapen skrev jag klart mitt personliga brev... vilket kanske skulle kunnat bli bättre.. men jag orkade inte, och inte kom jag på ngt mer heller.. men mitt betyg kan inte sänkas på bara de, det skulle jag bli riktigt sur över.. jaja, får veta nästa vecka! Det är sista lektionen vi har i den kursen :)

Nä, ska väl vara glad över mitt historia-provsresultat och sedan skriva klart ondska-grejen... det ska nog inte vara så mkt då vi bara har en lektion inlagd för att jobba på det... :P 



Kommentarer
Postat av: Lantis

JA! Vad bra! :) Vet ju att det var viktigt för dig så grattis gumman!

2009-05-20 @ 16:58:19
URL: http://lifeofcarrooouw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0