nyduschad!

Nu har jag duschat, så nu har jag rent hår igen, det har varit hur smutsigt som helst hela dagen :P Tur att jag inte gjort så mkt liksom :P 

Jag sitter och tittar runt på youtube, och förrut hittade jag faktiskt två låtar till etik & Livsfrågor-arbetet ! (jag hade dem på datorn redan insåg jag efter en stund :P ) hehe.. 
Jag behöver iaf inte lämna in arbetet förrän det är redovisat, det är skönt att veta.. får lite mer tid på mig att bli klar. 

Som ni nog förstått är jag typ besatt av The Nanny, älskar verkligen den serien... ska beställa hem de tre första säsongerna på dvd i sommar tänkte jag, då jag har lite mer pengar.. måste bara kolla upp hur mkt frakten går på eftersom de bara går att importera,  och det finns ingen svensk text men det är sak samma^^, 

The Nanny Crew
Klicka för större.. 

jaja, inte mkt mer att säga

Skola imon som sagt^^, 

Kommentarer
Postat av: niki

fin header

2009-05-04 @ 09:11:31
URL: http://niczue.blogg.se/
Postat av: Emmelie svarar

Tack Niki! Jag tackar min underbara vän för den^^

2009-05-04 @ 15:20:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0