mina presenter!

Har tagit kort på mina presenter som jag fick igår^^ inte jättebra bilder då det är från mobilen, men det syns iaf vad det är för ngt :P 

Detta fick jag av Malin i skolan =): 

fiffigt, eller hur ;) 

Det här fick jag av älsklingen:

(den grymtar om man trycker på magen^^) jag fick även den här boken av honom

Nu blev den sned, vilket några andra bilder också blir, men det får ni tåla^^

Det här fick jag av Mamma och pappa:

Presentkort till min klippning och blekning nästa vecka :)




Halsbandet och örhängena kommer jag nog ha på studenten :) 
och boken är den nyaste av en av mina favoritförfattare :) 

Bilden på Antons present till mig lyckas jag inte få upp just nu, men försöker senare :P 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0