Kväll..

Nu är det kväll och min födelsedag är snart över :) 

Jag åkte till Jojjo, där Carro också var vid fyra ungefär.. dem hade gjort en jättefin och god tårta till mig :) Tack så mycket darlings :) <3 

Sen åkte jag och Johan hem och åt Tacos och cheescake :) Gott det med ^^, 

Av Älsklingen fick jag en bok och en jättesöt gosegris som grymtar när man trycker den på magen, haha^^,

Av Anton (lillebror) fick jag fem tia-lotter (vann 20kr sammanlagt :P), av mamma och pappa fick jag Marian Keyes nya bok "En förtjusande man", presentkort till frisören (tur, jag var osäker på hur jag skulle ha råd att betala det^^), ett par fina örhängen och ett jättefint halsband som mamma och jag hade tittat på när vi var inne i kalmar tillsammans sist :) Det ska jag nog ha på studenten :) Kan se om jag får till några fina bilder imon, så lägger jag upp dem då =) 

Provade också den bodyscrub som jag fick i julas (jag vet, det var ett antal månader sen.. men jag hade glömt bort det :P) och min hy blev så mjuk^^, den kommer jag använda flitigt^^, även det bodylotion som jag också fick vid jul, var väldigt bra :) 

jaja, ska titta lite på SATC som går på trean nu, sen ska jag gå och lägga mig^^, 

puss hej! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0