090529

Gjort min debut på systemet idag^^, haha...

Jag mår bättre idag iaf :) Är fortfarande snorig och så, men jag har iaf inte ont i huvudet eller är hes längre :) Men idag var ju ledig från skolan hur eller hur :p

På måndag ska vi lära oss studentsången och prata förhållningsregler med rektorerna :P haha.. och sen ska jag prata med syon och se hur mitt slutbetyg ser ut =) hoppas det blir bra, jag känner mig rätt nöjd faktiskt :) 

nu ska jag dricka min cola och kolla igenom mina kvitton och se vad jag ska försöka dra ner på så att jag inte blir pank på en vecka :P 

förresten så vaknade jag idag av att jag trodde det var en getingsvärm i lägenheten.. det visade sig var såna där stora vägmaskiner som höll på och arbeta utanför :P haha, jag hann bli rädd^^ , 

nej, nu Cola! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0