090528

Idag har jag varit hemma från skolan.. igår var jag hur hes som helst, men kände mig relativt frisk.. (kunde knappt prata på kvällen)... idag har jag kittelhosta, snorig näsa och tungt huvud.. det är mkt värre kan jag ju säga :P Jag har typ sovit hela dagen.. nja, inte hela.. men jag vaknade till på morgonen av att Johan satt och tittade på mig (!) sen så somnade jag om och gick upp vid halv elva.. men jag gick och lade mig igen vid halv ett och sov i två timmar till.. har varit helt slö..

Vid halv sju typ kom mamma och hämtade mig då vi skulle på hudvårdsrådgivning hos Jojjo.. bra produkter och så, men jag har inte råd med dem då det är rätt dyrt... Men det jag tyckte var lite dåligt var att bara för att mamma också var där så fick vi skriva samma "intresselapp" eller vad man ska kalla det.. och sen i slutet skulle man ha personlig rådgivning.. ja då pratade hon inte med mig utan endast med Mamma.. och jag kände mig jätteliten.. lite förolämpad faktiskt =/ det var dåligt... men bra produkter.. men det var ett stort minus att jag bara blev ignorerad så.. =/ 
Men Jojjo hade fått en make-up rådgivning och hon var så söt :) Men det är hon ju alltid, men iaf^^, 

Imon är jag ledig från skolan hur eller hur så då behöver jag inte oroa mig över att jag missar skolan.. ska bara ta det lugnt och på lördag ska jag och Jojjo in till kalmar =) 

jaja, nu ska jag titta på en dokumentär på trean och sen ska jag nog gå och lägga mig.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0