090527

Har varit hemma sen klockan tolv..^^ 
När jag kom till skolan och skulle parkera bilen var det proppfullt på parkering =/ fanns inte en plats.. så jag fick parkera vid affären och sen gå därifrån så jag kom fem-tio minuter för sent på etiken, men jag missade inget.. de hade inte börjat redovisningarna ännu.. vi redovisade "Ondska" och imon ska jag redovisa det där jäkla arbetet om "samvete".. hmm.. blir inte så lång redovisning, jag ska halva.. MAX... kommer inte ens ta så lång tid.. men men, jag vill bara få det gjort.. 

Så jag ska väl titta på vad jag ska säga.. sen så får vi se hur det går :P 

ska ju på hudvårdsrådgivning imorgon också :P och på fredag är jag ledig :) 

På lördag ska jag och Jojjo eventuellt åka in till kalmar? haha =P vilken koll jag har .. .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0