090526 - 20år!

Idag fyller jag 20 år :) Grattis till mig^^, haha

Jag har kommit hem från skolan nu, hade ju religionsprov.. det gick bra, förutom sista frågan som handlade om att man skulle jämför islam och kristendomen.. det förlorar jag nog mkt poäng på då den var på 6p .. men men, resten av frågorna gick bra :P 

Jag har precis öppnat presenten som jag fick av Malin :) TACK så mycket! =D ska tacka henne personligen när jag åker tillbaka till eftermiddagslektionen ^^, det var pengar och en lapp om tredje boken i Twilight-serien :) En superbra present =D Tack, tack =) 

Fy, vad ont i halsen jag har idag, är hes och helst svullen i halsen.. sov dåligt inatt också =/ vaknade av halsont, hmm.. :P 

Jag ska iaf bjuda på fika i eftermiddag :) daimtårta blir det, gott ^^, 


Syns det att jag inte är tonåring längre? ;) haha^^

Kommentarer
Postat av: Linnea

Grattis!

2009-05-26 @ 15:13:52
URL: http://lillonea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0