090523

Jag har inget internet för tillfället, så jag har inte kunnat skriva,... har inte direkt tid att skriva nu heller egentligen då jag är hemma hos Johans bror.. vi ska snart till bluesen och stå vårt första pass där :P Stod ett pass igår och den första timmen var väldigt nervöst.. men sen gick det bra, så idag blir det nog a piece of cake! ;)

Jag var iaf på bio med Jojjo i torsdags - såg änglar och demoner :) Den var bra faktiskt! Det var kul att träffa Jojjo, som alltid ^^,
Ska ju till henne på torsdag på hudvårdsrådgivning... :)

annars har jag varit rätt produktiv hela dagen, tvättat, damsugit, torkat golven, diskat och pluggat lite på religionsprovet vi har på tisdag :) Länge sen jag gjorde så mycket på en och samma dag... haha,... märks det hur lat jag faktiskt är ?! ;)

Jaja, uppdaterar om inte annat på måndag, då jag är i skolan och har tillgång till internet!

Har inte så mkt tid att skriva på , vi ska typ åka om två minuter :P hehe

Jaja,
puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0