090518

Sitter och har håltimma fram till tjugo i tolv.. 

Nu är Historia-provet gjort iaf! Skönt! Men jag är osäker på vad jag fick, var lite jag var osäker på.. hmm... jaja, nu vet jag ju med mig att jag har pluggat och att jag gjort det bästa jag kunde.. svarade på allt iaf :P 

På svenskan ska vi ha utvärdering av projektarbetet .. tror jag iaf :P Sen är det organisation och ledarskap och där ska jag bara skriva klart det personliga brevet.. vet inte om det är så mycket mer att göra i kursen^^, 

Ordnat mailen också, jag har inte kunnat radera de mail jag vill... men jag var nere på it-avdelningen och jag fick veta vad kruxet var, inte så komplicerat egentligen^^ haha :P men nu är den inte full längre :) 

jaja, skriver kanske senare ^^ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0