090517

har faktiskt pluggat relativt flitigt idag, och när anton kom hit förhörde han mig.. jag tvekar på att jag kommer klara av ett MVG.. beror helt på hur frågorna är upplagda tror jag.. :P jaja, det får gå som det går helt enkelt..^^, 

Som jag sa så tittade Anton förbi för några timmar sen, vi började titta på "My best friends girl" men den började hacka efter kanske en halvtimme så vi fick skippa det =/ 

Johan har varit iväg hela dagen, men pratade med honom för en stund sen och då var han hos sin bror, han kommer väl fråmåt tror jag :P 

nä, men det ska iaf bli skönt att få historian gjord.. sen är det bara ett prov kvar och det är i religion nästa tisdag.. 
Det är så skönt nu när man börjar märka av att det inte är så mycket kvar i skolan :P 

jaja, inte mkt mer att skriva, har som sagt inte gjort så mkt idag :P 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0