090516-eurovision song contest

Sitter och tittar på Eurovision song contest ^^ får se om jag orkar sitta upp och titta på det hela kvällen, jag tröttnar lätt på att lyssna på alla låtar :P men dem är snart färdiga så det orkar jag kanske ändå :P 

Igår var jag iväg hos Stoffe och grillade :) Väldigt trevligt! =D Det var Jag, stoffe, elin, carro, david, johan och fredde :) Johan och Fredde åkte tidigare, men det var gott och jag fick kött från stoffe och elin!
När vi hade fikat satt vi och pratade, och jag och Elin pratade väldigt mycket! Du är så snäll <3 Det är så lätt att prata med henne, ändå har vi inte känt varandra så länge :P jag blir så glad när jag lär känna så fina människor :)

Carro somnade framåt kvällen, sötnos <3 

Idag har jag faktiskt pluggat, skrivit ner allt för hand och är inte riktigt klar med det på studiefrågorna.. men vi får se hur mycket som har fastnat i huvudet också, och inte bara på papper :P ska plugga hela dagen imon också, sen så får det gå som det går.. får jag inte MVG på det så får jag det inte, men då har jag iaf pluggat :P 


Nu är det albanien som sjunger, hon är jättesöt.. men vad är det för figurer hon har med sig på scenen? Nån helblå gubbe och två andra svarta saker :P haha.. 

jaja, god natt ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0