090515 - Grattis Lillebror!

Grattis Lillebror till körkortet ! :D Anton tog sitt körkort idag :) 

Själv sitter jag hemma och ska väl ta tag i skolarbeten.. ska skriva klart allt i arbetsmiljö & Säkerhet först tänkte jag, har halva kvar på ett arbete och sen några frågor till om brand.. sen har jag gjort allt i den kursen :) Skönt^^, 
Sen blir det är plugga Historia hela helgen! Jag har ju provet på måndag! Det är om Imperialismen, Första världskriget, Mellankrigstiden, Andra världskriget och tiden efter andra världskriget, som kalla kriget och det... plus ryska revolutionen, mm så det är rätt mkt.. som vanligt :P 

Men ville bara säga Grattis Anton :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0