090514

Igår var vi ju i Höganäs... på ett studiebesök på ett privat äldreboende.. det var väldigt fint och hemtrevligt.. inte som äldreboende här inte... Men det var inte riktigt värt det.. vi var där sammanlagt från halv tolv till halv två.. två timmars vistelse och åtta timmars bussåkande.. nja... inte så kul :P 

Men Grattis till Malin som kom in dit hon ville :D 

Idag hade vi bara en lektion, för lektionen vi har på morgonen var inställd då läraren är sjukskriven, så jag åkte till skolan vid ett och lyssnade när Malin redovisade sitt projektarbete! :) 

Nu har jag och Johan ätit vårrullar och ris! Väldigt gott :) 

Imorgon blir det också en lugn skoldag, har bara historian på morgonen :) Jag behövde inte komma på svenskan för jag är klar med allt där :P Men på måndag ska vi ha utvärdering på projektarbetet på svenskan.. 

aja, inte så mkt mer att skriva.. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0