090511

Lugn dag i skolan idag, behövde inte gå på svenskan så jag hade en extra timmes rast så jag åkte hem och försökte skriva ut historian, men av någon okänd anledning gick det inte.. så jag svår och slog lite och sen sjöng jag singstar tillsammans med lillebror :) 

Ligger på MVG på Organisation och Ledarskap också ^^, har tydligen fått MVG på de båda muntliga redovisningarna också.. är väl första gången jag får det på något muntligt^^, haha.. jag blir bättre ;) 

Efter skolan åkte jag till Jonas och Elin där Johan var :) Vi åkte till Netto och handlade, sen grillade vi, sjöng singstar och spelade Buzz :) kul :) Kom hem för två timmar sen :P 

Imorgon har jag bara religionen så jag slutar vid tio i tio.. skönt! 

Ska ta det lugnt en stund till och ska sen gå och lägga mig och se om jag somnar hyfsat tidigt för en gång skull... tveksamt men ändå ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0