090510

Träffade aldrig Maria igår, jag har inte råd med bensinen och de.. :( 

Jag läste hela dagen igår, och jag har läst ut båda böckerna nu... :P Jag fastnar lätt i "världen" som skapas i böcker och ibland har jag svårt för att dra mig ur det... Som nu.. kan inte släppa det riktigt^^, irriterande men det är sån jag är :P 

Johan har varit ute med båten idag igen, men jag pratade med honom nyss och då skulle han åka hemåt :P så han kommer väl inom två timmar någon gång..  :) 

Det var som jag trodde, böckerna är hur bra som helst! Men den sista delen i "när jag hör din röst" kändes väldigt bekant, som om jag läst exakt den delen innan.. hmm.. lite deja vu känsla var det allt :P och det var en bok :P haha.. nä, men jag kände igen det väl iaf... 

De senaste två månaderna eller något känns det som om något har sugts ut ur mig, jag känner mig trött hela tiden och känner inte för att göra ett jota... =/ speciellt skolan.. men det är ju bara en månad kvar så jag får ta tag i det sen så har jag slutat gymnasiet... skönt, har tröttnat efter fyra år :P haha

Jaja, ska försöka orka ta tag i skolarbetena som ska vara klara veckan som kommer :P 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0