090331

Hej!

Huvudvärken är inte så mkt bättre idag, men jag pallrade ändå mig upp och körde till skolan, så nu sitter jag och har religion.. är i princip klar, ska bara se om jag hittar något om den ortodoxa kyrkan och deras syn på döden! 

Analysen är iaf klar så om inte annat så kan jag iaf skicka in den! Malin är ledig idag så hon är inte här, men först fick jag lite panik då jag tog upp fel dokument och trodde att jag inte fått analysen, vi skrev den på hennes dator nämligen :p men jag hittade det sen iaf ^^ Haha.

Jag måste få tag på Jojjo idag också och se vilken dag hon kan kolla på födelsedagspresent till Carro också! Vi skulle ju göra det denna veckan, eftersom Carro fyller 20 i helgen :)

Jaja, ska väl tillbaka till lektionen.. 

puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0