090329

På grund av att man flyttat fram klockan en timme idag så vaknade jag klockan 13 =/ 
Jag vet inte vad det är med mig, men jag har inte somnat förrän vid typ halv fyra flera nätter i rad nu, inte kul kan jag påpeka,,


sen är jag inte det minsta klar med de arbeten som ska vara inne på tisdag, ett jag skrivit lite på iaf ska vara på 3 sidor och jag har lyckats få ihop en och nu är jag helt fast. Suck.. Alla uppgifter vi håller på med nu är så jäkla tråkiga, inte ens en är det minsta intressant.. jag blir galen och kan inte vänta länge nog innan gymnasiet är över!

Igår kväll var jag med älsklingen hos en av hans kompisar, och han hade två små söta ungar^^, 
Men det blev rätt tidigt ändå, jag var hemma vid kvart i elva igår kväll och det var ändå rätt skönt.. 

idag vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på, men jag ska försöka få tag på Johan, men han svarade inte när jag ringde förut så det får nog vänta lite.. men iaf.. :P

Jaja, tittar faktiskt på förhäxad igen nu :)

puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0