090326

Bara så ni vet är det exakt två månader kvar tills jag fyller 20 ;) haha.. 

Idag slutade jag tidigt, och efter etiken satt jag och Malin och skrev analysen till religionsarbetet :) 

Nu när jag varit hemma så har jag skrivit ytterst lite på ett av arbetena vi har till arbetsmiljön och säkerheten på tisdag.. just denna ska vara på 3 sidor och jag kommer nog inte lyckas få ihop det =/ Det andra vi har till den kursen är att skriva om hur det skulle vara att vara egen företagare... jag har ingen aning, jag bryr mig inte, har aldrig varit intresserad och kommer nog inte bli det heller... inte nog med att vi har mycket i skolan nu, det är tråkiga saker vi har också =/ det kan inte bli värre än så som det är nu :P 

Har tittat klart på hela SATC-serien nu iaf, och sitter nu och tittar på filmen :P haha. 

Jaja, ska snart gå ner och säga till mamma att jag är hungrig och sen ska jag försöka bli klar med ena arbetet iaf... 


Förresten så är jag ledig imon ;) haha,.. skönt med helg!

Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0