090323

Sitter och har håltimma nu, men snart slutar Malin från samhällen så då ska vi äta mat^^, 

Jag har bara läst igenom svenskan en gång, men jag tror att det kommer gå okej ändå.. 

Idag var det egentligen tänkt att jag skulle ta bussen men såklart så sov jag för länge så då blev jag tvungen att ta bilen iaf :P Och först startade den inte så jag hann bli rädd att jag lämnat något på så att batteriet var urladdat eller ngt, men det lyckades sen iaf :P haha


Huuuh, jag är hungrig^^

Efter skolan ska jag nog hem till älsklingen :) <3 

Imorgon är det studiedag och ska nog hem till Malin och vi ska skriva analysen till religionsarbetet så vi har det gjort eftersom det ska vara inne nästa vecka och då är inte Malin här :P 

Jaja, kanske uppdaterar lite senare ikväll..

puss hej! 

Kommentarer
Postat av: Terese

Hej, vilken fin sida du har. :)

Allt bra?

2009-03-23 @ 18:54:53
URL: http://fantasidif.blogg.se/
Postat av: jenny

Hey! Vad fin blogg du har! Allt bra idag? :) Kram Jenny

2009-03-24 @ 07:49:36
URL: http://www.jennybloggar.se
Postat av: Anonym

ETT BRA TIPS



Det finns en ny sida som är mycket lättare att samla ihop presentkort på, man behöver inte alls ha lika många poäng för att få hem presentkort i brevlådan som på övriga sådana sidor (till exempel gratisbio, gratisklader , gratismakeup, gratismode osv)



Passa på att bli medlem sålänge sidan knappt har några medlemmar. Det gör det mycket lättare för dig att få flera presentkort, jag har snart ett presentkort på H&M och jag blev medlem igår. :) här : http://www.freestreet.se/?r=4836

2009-03-24 @ 15:15:36
Postat av: Trädet

Jenny & Terese: Tack så mycket! :) Kikade in på era också och kan bara säga desamma om era :) kramar

2009-03-24 @ 20:20:05
Postat av: Trädet

Jenny & Terese: Tack så mycket! :) Kikade in på era också och kan bara säga desamma om era :) kramar

2009-03-24 @ 20:20:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0