090322

Idag har Jojjo varit här =) Vi pratade och tittade på film.. 
Precis när vi skulle fika så skulle såklart mamma ha skjuts hem från mönsterås så vi fick halsa i oss teet :P 
Vi tittade på "Hur man blir av med en kille på tio dagar" och då blev vi väldigt sugna på pizza så det fick bli en sväng till till m-ås för lite pizza :P 

Jag borde egentligen pluggat på svenskan en massa men jag har inte orkat, jag är så trött på skolan just nu.. det enda som är bra är att studenten kommer närmare och närmare =) Plus att Jossan ringde förrut och sa att hon slutade den 3 Juni så hon kan komma på min student :) Det gjorde mig glad :) 

Jag får plugga på svenskan innan lektionen då jag har håltimma istället^^, 

ska titta lite mer på SATC innan jag sover.. '


puss hej! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0