090321

Hej!

Har varit på dop idag! Själva dopceremonin i sig är väl inte så jätterolig men Alicia var hur söt som helst :) 
Jag kom också fram till att jag nog inte kommer låta döpa mina barn, vilket mamma tyckte var väldigt konstigt.. hon tycker det är en självklarhet att man döper sina barn.. 
När jag var yngre trodde jag att man var TVUNGEN att döpas när man var liten.. men det är ju om man ska vara en del av kyrkan och "gemenskapen med Gud" .. 

Jag har kommit fram till att jag inte tror på Gud, var velig under konfirmationstiden och jag är konfirmerad.. men hur mycket än skulle vilja tro på att det finns en Gud så gör jag inte det.. det är bara rappakalja för min del.. och då känner jag att jag inte vill döpa mina barn eftersom jag själv inte tror på Gud. Men om mina barn sedan är troende och så så får dem väl döpa sig innan konfirmationen.. Jag tycker det är viktigt att man ska få välja själv liksom.. 

Jaja, efter dopet och all mat så åkte jag till älsklingen och vi tittade på Robinson och Jag vet vad du gjorde förra lördagen.. jag är inte helt säker på att robinson får en chans till, det verkade inte särskilt mycket att ha, men jag vet vad du gjorde förra lördagen ska jag nog se nästa vecka också :P 

Sitter och tittar på sex and the city nu, är på säsong 3 :P 

puss hej! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0