090320-21

Nu har jag kommit hem från Kalmar :) Det gick bra att köra bara att jag var inte riktigt beredd på den tvära svängen som var på avfarten så det blev en liten rallysväng^^,

Det var trevligt hos  Carro, det var hon, jag, Jojjo och David till att börja med och när vi satt och åt den goda pastasalladen Carro hade gjort så kom Stoffe och Elin också =) Väldigt trevligt.. 

Efter maten spelade vi bowling på wii och sen gick alla upp och spelade lite "Lips" förutom jag och David som satt vid våra datorer och diskuterade.. egentligen var det väl David som diskuterade mest men jag lyssnade iaf =) 

Nu ligger jag i sängen under täcket och tittar på sex and the city,, känner mig inte så trött just nu men det är lugnt eftersom jag inte behöver gå upp så tidigt imon =) Härligt med sovmorgon! 

Vad ska ni göra imorgon? 
Jag ska som sagt på barndop=) 

puss hej!

Kommentarer
Postat av: Carro

Riktigt mysigt att träffa dig varje gång! Tråkigt att du inte kunde följa med till skåne, men det får väl bli en annan gång :)

2009-03-22 @ 14:13:34
URL: http://lifeofcarrooouw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0