090315

Sitter hemma nu, har precis skrivit upp det jag ska redovisa på organisation och ledarskap... blev väl sådär, det var inte så lätt att få ihop ngt sammanhängande så jag får se hur jag ordnar upp det.. 

är i princip klar med historian också, förutom att jag inte skrivit något på analysen ännu, jag har inte hunnit det riktigt.. 

jaja, var ju hos Lantis-Carro (^^) igår :) Jojjo och David var också där =) Vi tittade på melodifestivalen som var lite förvånande^^, men "La voix" kan kanske gå hem i Eurovision... jag är inte så insatt :P 
När melodifestivalen var slut spelade vi Wii fit, vilket var väldigt roligt=) 

Idag vaknade jag och Jojjo vid elva, jag följde med henne och hämtade däck till hennes bil i Brömsebro .. efter det har jag varit hemma och pluggat lite.. .

Sitter och tittar på NCIS, är på näst sista skivan på säsong 2, och Anton har tittat klart på de första skivorna på säsong 3 så jag har lite till att se på :P men sen har jag planerat att sno åt mig mammas Sex and the City-box. :P

jaja, nu ska jag fortsätta titta^^, 

Puss hej! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0