090311

Vilket tråkigt liv jag har... jag ställs inför detta faktum varje gång jag loggar in här och ska skriva ^^, 

Sitter och tittar på diagnos okänd, och hon är från Oskarshamn, tror jag =/ 

Skolan var lugn, jag försov mig så jag kom till skolan en halvtimme sent. Jag har också pratat med syon om betygen och sådant.. det gick bra, men han tyckte att vi skulle prata igen när alla mina betyg är klara, jag har så pass mycket extrapoäg att det var svårt att veta vilka ämnen jag skulle ta bort utan att veta hur de jag läser nu ser ut.. men just nu har jag faktiskt ett okej snitt i poängen.. det var mer än vad jag trodde :) 


Jag ska försöka somna relativt tidigt ikväll eftersom jag ska iväg imorgon :P 

Nä, nu ska jag väl titta på tvn lite så jag hänger med ;) 

puss hej! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0