090628 - jobb hela dagen

Ja, det är precis som det låter, jobbar 9-21.30 idag!

När alla andra skriver om att de är ute och njuter av det varma vädret sitter jag på jobbet^^, Men men, det gör inte så mkt, jag jobbar ju för att jag vill och inte för att jag måste. Jag hade ju faktiskt kunnat vara ledig hela sommaren om jag hade velat :P

Båten gick för en timme sen så nu sitter jag i kassan, ska se om det är mkt kö på telefonbokningen annars sitter jag nog här utan lurar ;) (Varje gång jag har suttut i kassan och pratat i telefon då det är lugnt kommer det plötsligt en massa folk och så bildas det en lång kö^^)
Men det blir nog att jag hämtar lurarna hur eller hur, jag känner mig så ineffektiv när jag bara sitter och väntar på att det ska komma någon :P haha  Ingen som vill betala sina gotlandbåtsbiljetter hos mig? ;) haha, kom hit isf :P

jaja, lurarna var det ja^^ ,

puss hej!

Kommentarer
Postat av: Emma Damm Drawings



Kikar in och säger hej :-) Är allt bra med dig en solig och fin dag som denna? Ha det bäst!

2009-06-29 @ 11:43:21
URL: http://emmadamm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0