090624

Har hämtat Macen idag och den ser sprillans ny ut :P och stor kändes den också nu när jag är så van vid min nya :P
Jag har även köpt mig ett busskort och lite mat och annat nödvändigt^^,

Jag åkte hem till mamma och pappa igår och skulle tvätta bilen, vilket jag också gjorde fast väldigt snabbt då jag pratat med Jojjo och skulle få grillat där^^, så det blev lite tajt med tid men jag kom inte sent till maten^^, gott var det! Det var kul att träffas och höra hur hon hade haft det i Tyskland.. När vi hade ätit och hennes pappa hade fixat med cd-spelaren i hennes bil åkte vi ett varv runt oknö och stannade sen till där och köpte varsin kulglass! Väldigt gott :)
Jag åkte hem vid elva ungefär =P

Min radio och cd-spelare i bilen bara slutade fungera igår också, men jag tror att det är säkringen som har gått så jag måste be pappa titta på det och köpa en ny :) Inte kul att åka runt utan musik.. speciellt inte till jobbet då det tar en halvtimme ungefär att åka dit.. :/

Men men , just nu har jag precis ätit mat och ska bara ta det lugnt nu, Johan kommer lite senare och då ska vi nog hyra en film! Sen åker ju han till Sthlm imon så då ser jag honom inte på hela helgen.. igen ... men så är det ibland :P

Det var vad jag hade att säga för tillfället ^^ 
puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0