090620

Varit hemma en stund idag också, åt kött från igår och en stooor bit rökt ål ! Så GOTT! Mumma, och jag fick med mig mycket hem också :)

Har pratat med Johan idag iaf, han verkar ha det bra.. men han saknade mig, tydligen <3 :P Han brukar inte säga att han gör det ( men det påstår han att han säger :P , men jag vet bättre^^) Men men , han kommer hem imon iaf =)

Jag ska till Maria imorgon! Hon fyller år då med ju, och Jojjo med :)

Åker nog så att jag är hemma hos Maria vid ett-två någon gång.. Sen får vi se hur länge jag stannar kvar, har iaf sovmorgon på måndag, jobbar 13-21.30. Det kan tydligen bli en massa köer imon, enligt pappa iaf :P haha, så det kan nog ta lite tid att komma hem.. men det får jag ta ;P Ska bli kul att umgås med Maria lite, sen vet jag inte om det kommer förbi några fler, det är ju trots allt hennes födelsedag! Men det skulle ju bara vara trevligt i sådana fall :)

Jaja, klockan är snart halv tolv och jag är inte ett dugg trött.. det blir så när jag sover så länge på morgonen.. vaknade upp riktigt vid elva ngn gång :P Jag är ingen morgonmänniska alls!

Jaja, har inte hänt så mkt idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0