090619 - Midsommarafton!

Midsommarafton idag! Har spenderat den hemma hos mina föräldrar, åt gott grillat kött och sedan massa ost och kex^^,

Är fortfarande kvar, vet inte hur länge jag blir kvar.. får se, ska kanske hämta Anton i Nabben ikväll och skjutsa hem hnm så jag kan ändå inte gå och lägga mig särskilt tidigt :P Johan är ju på Öland så jag blir själv i sängen inatt.. :P

Jag vaknade upp och hade dunderont i mitt knä idag! Det har hållt i sig hela dagen, det känns som om det låst sig typ så som det var efter att jag skadat mig rejält förra året.. hmm, har vaknat upp med det så en gång innan men då släppte det efter några timmar men denna gången har det hållt i sig hela dagen.. typiskt, jag som inte hade haft ont alls i över en månad nu.. Vad sur man blir på sådant :P

Det har som sagt varit en lugn midsommar! Kände inte för ngt annat heller iofs.. Blev ju inte att jag åkte till Maria då jag inte visste säkert om jag kunde komma så då köpte mamma mat till mig också så jag kom hit.. :P Joss är ju i Malmö och mina andra vänner är ju just nu och super skallen av sig( ? =P) i Düsseldorf, Tyskland:P Haha. hoppas dem har det bra!

Jag är i alla fall ledig hela helgen, vilket är väldigt skönt :)

ja, och sen kan jag ju nämna i förbifarten att jag blev "moonad" igårkväll när jag åkte hem från jobbet, de var troligen påväg til Öland :P MEn jag hade inte turen att få se en hyfsad snygg rumpa, näää, jag fick se en väldigt ful hårig sak istället.. hmm.. jaja, de hade nog kul åt det iaf¨^^,

Nä, nu har jag inte så mkt mer att säga.. som sagt, ibland undrar jag var jag gör med mitt liv :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0